MSW 2013 :))

2013-09-17 19:51:00

Merabaa :) Dün MSW Çeyrek Finale kalanlar açıklandı, bende adaylardan biriyim :) Beni oylarsanız çook sevinirim :) Çok teşekkürler :3 Devamı

Kulisana ~

2013-08-16 19:41:00

Suitimi ziyaret edip yorum yaparsanız çook sevinirim :')) http://www.stardoll.com/tr/user/ - Kulisana   Devamı

Twitter hesabımm :3

2013-08-16 19:33:00

Arkadaşlar Twitter hesabımı takip ederseniz geri takip yaparım :)) ---------> https://twitter.com/Tweetydelrey Devamı

Lana Del rey :3

2012-12-25 20:44:00
Lana Del rey :3 |  görsel 1

Lana Del Rey :) Bu arada Twitter'da takip ederseniz sevinirim @Tweetydelrey :3 https://twitter.com/Tweetydelrey Devamı

Lana Del rey :3

2012-12-25 20:44:00
Lana Del rey :3 |  görsel 1

Lana Del Rey :) Bu arada Twitter'da takip ederseniz sevinirim @Tweetydelrey :3 https://twitter.com/Tweetydelrey Devamı

Yeniden Merabaa :)

2012-08-09 17:02:00

Meraba kızlaar :) Uzun zamandır blogumla ilgilenemiyodum.Yaz tatili geldi ama hala bloguma vakit ayıramadım.Öncelikle sizden özür dilerim.Blogumla sık sık ilgilenmeye çalışcağım bundan sonra :) Ee Ramazanda geldi.Nasıl, zorlanıyo musunuz? :) Bu arada Ramazan Takvimine her gün bakmayı unutmayıın :D Görüşürüz :3 Devamı

Yeni Tarz Yaptım :D

2012-03-09 18:55:25

Gençler kendime yeni bi tarz yaptım :D Bi bakıp yorum yazar mısınız ? :D Kulisana  (: Devamı

Gizli Mağazaa :)

2012-01-19 15:50:00

Evet genjler gizli mağaza var :D Ama ülkemizde gözükmüyo.Buraya tıklayarak gidebilirsiniz: http://www.stardoll.com/tr/starplaza.php?startItemIds=38899,38898,38897,38896,38895,38894,38893,38892,38891,38890,38889,38888  Ben 1 tane etek aldım. :) Hem normal üyeler hem de süperstarlar için ürünler var :) Resim alıntıdır.     Ben siyah eteği aldım üstelik 50 sc ye ! :) Devamı

Stardollda Yeni Özellik: Kariyer :)

2012-01-19 15:43:00

Evet kızlaar :) Stardolla yeni bir özellik gelmiş :) Kariyer yapmak :D Öncelikle bu özelliği 149 stardollara alıyosun, daha sonra müşterilerin oluyor ve senden güzel bir kombin yapmanı istiyorlar.Örneğin spor, şık gibi . Sizde yapıyosunuz. Eğer sizden yaptığınız kombini alırlarsa Kariyer yapmış oluyosunuz. Ve para kazanıyosunuz :) Süper bişey bencee :) En kısa zamanda bende bu özellği alıcam :) Artık müşterim olursunuz :D Aldığım zaman buraya yazarım, sizde bana istediğiniz kombini söylersiniz :)   Resim alıntıdır.     Devamı

15 Tatiilll <3

2012-01-19 15:25:00

Selam kızlar nasılsınııız :) Umarım iyisinizdir :) Eee 15 tatil yaklaştı :) Karneler nasıl bakalım? Takdir mi alıyosunuz , teşekkür mü ? :) Karne hediyeniz ne mesela ? :) Yorum olarak yazın hadi :) Valla benim karnemde şimdilik 2 tane 3 üm var :S Lise 1 çok zor ya. Ama hocalar 2. sınavları daha girmedi, yani o 3'ler her an 4 olabilir :D Kesin bi bilgi yok yani :D 3 tane 4'üm vardı, 5 olmuuuuuş :) Çoook sevindim ya oh be :D Haydi canlar yoruma uçuyoruuuz :D Alttaki resmede koptum shkjdsfgk :D   Devamı

Gizli Mağazaaa :D

2011-12-17 14:39:00

Evet cancanlar gizli bi oje mağazası var ama ülkemizden gözükmüyor :( http://www.stardoll.com/tr/starplaza.php?startItemIds=37847,37848,37849,37850,37851  Bu adrese tıklayarak gidebilirsiniz :) Her biri 9 stardollar :) Bence güzeller :) Sizce ? Devamı

Selaam (:

2011-12-17 14:09:00

Selam kızlar nasılsınıız ? :) Uzun zamandır bloga girmiyorum, özür dilerim :( Ama 9. sınıfım ve derslerim gerçekten çok ağır. Özellikle matematik. Ağzına burnuna ... Neyse :D Eee hayat nasıl gidiyor :D Dersleriniz felan nasıl ? Ha bu arada, ziyaretçi defterime yazmış olduğunuz o güzel yorumlar için çook teşekkür ederim :) Hadi bi resim paylaşim :D   Nasılım gençler ? :D Ben bu halimi çok sevidm sizler ne düşünüyorsunuz ? Beğendiyseniz bi yorum yazarsınız dimi ? :D Devamı

Royalty Oldum ! :)

2011-11-07 16:30:00

Kızlar çook mutluyum sonunda Royalty oldum :) Aslında Cuma günü olmuştum ama buraya yazmaya fırsat olmadı.Z.defterime hayırlı olsun yazın :D Kulisana :)   Bu arada Kurban Bayramınız Mübarek Olsun canlarrıııımm :) Devamı

Bedavalar ! :)

2011-10-29 12:59:00

Bedavalarımızın hepsi İtalya 'dan Bu yüzden tek bir proxy adresiyle üçünü birden alabilirsiniz. Tenis Raketi için http://proxy-it.stardoll-blog.de/ adresinden http://www.stardoll.com/tr/contest/view.php?id=1788 Adresine gidin üyelik girişi yapın.Çıkan soruları istediğiniz gibi cevaplayıp yarışmaya katılın.Bedava evinizde.   Gül Yaprakları İçin http://proxy-it.stardoll-blog.de/ adresinden www.stardoll.com/tr/contest/view.php?id=1753 Adresini yazıp enteri tuşlayın.Yarışmaya sallama yazı göndererek katılın.Bedava evinizde.   Sarı Gözlük İçin http://proxy-it.stardoll-blog.de/ adresinden www.stardoll.com/tr/contest/view.php?id=1764 Adresini yazıp enteri tuşlayın.Yarışmaya sallama yazı göndererek katılın.Bedava güzellik salonunuzda.   Resimler: stardollcufecir'den alıntıdır.    ... Devamı